Jei ne meistrė Tatjana, mano atsiliepimas būtų visai kitoks. Jos nuostabus darbas yra vienintelė priežastis dėl kurios svarstau dar sykį apsilankyti Nail Game. Tačiau labai gąsdina mjntis, jog vėl reikės bendrauti su admininstratore(ėmis). Sausio gale paskambinau į saloną ir norėjau užsiregistruoti. Laisvų vietų nebuvo iki kovo ir admininstratorė pasiūlė kol kas manęs neregistruoti ir sakė paskambins kada atsiras laisva vieta. Reikia pripažinti, mano pačios naivumas tikėtis tokio puikaus aptarnavimo - man niekas nepaskambino ir daugiau neatsiliepė man skambinant. Tad ištaikiusi progą po darbo pati užsukau į saloną, tačiau administratorės jau nebebuvo ir dirbusios mergibos sakė negalinčios mane užregistruoti pačios. Siūlė skambinti arba registruotis programėle. Skambučių man jsu buvo gana, tad rinksusi programėlę. Man patogus laikas buvo tik po 1,5 mėn, bet ką padarysi. Ką padarė administratorė - šeštadienį, likus 2 dienoms iki mano aosilankyno paskambino ir pasakė, jog programėlė sudubliavo užsakymus ir pasiūlė man ateiti anksčiau, tuo metu, kai aš dirbu, arba kitą dieną - kai aš būsiu išvykusi. Aš tikrai ne veltui pasirinkau būtent tą laiką ir laukiau jo 1,5 mėn. Paaiškinau tai administratorei, ji pasakė, jog paskambins pranešti ką jai pavyko suderinti, aš jai pasakiau, kad artimiausias kelias valandas negalėsiu atsiliepti ir ji man sakė paskambins pirmadienį. Ar bereikua sakyti, jog man niekas nepaskambino ir į mano skambučius neatsiliepė? Savo užsakytu laiku į saloną atėjau lug į loteriją - priims mane ar ne. Kadangi administratorė su kita meistre kažkur išvyko ir dėl to manęs negalėjo priimti, paprašė Tatjanos ją pakeisti. Tad, man dar ir melavo. Tatjanos darbas tikrai buvo nuostabus, tačiau ar aš ruošiuosi darsyk eiti tokius kryžiaus kelius kitam apsilankymui? Administratorė(s) man dar nėsyk nebuvus salone gan aiškiai parodė, jog esu nepageidaujama klientė.