My Studio Atsiliepimai

Smolensko g. 10D - 9, Vilnius, 03201

Rasti laisvą laiką ir užsisakyti internetu

Atsiliepimai yra paliekami klientų po jų apsilankymo salone.

4,9
6051 atsiliepimai

Ieškoti pagal paslaugą

Atsiliepimų filtras

Paslauga

Ieškoti pagal įvertinimą

Įvertinimas
Ieškoti pagal įvertinimą

Patikimi atsiliepimai

Tai mūsų klientų nuomonė, tad tu žinai, ko tikėtis iš kiekvieno salono
Kaip ir po kiekvieno apsilankymo, dar kartą galiu patvirtinti, kad meistė Rūta yra nuostabi, rezultatu likau labai patenkinta. Visuomet ja pasitikiu ir klausau jos patarimo dėl ilgio ar spalvos ir dar nė karto neteko gailėtis. Ačiū!
Ši vieta man atradimas! Ačiū Emilijai už rezultatą!
Puikiai, likau patenkinta
Šešis metus esu nuolatinė salono klientė (lankiausi seniau kas 6-8 savaites, o pastaruosius metus kiek rečiau) ir šiek tiek liūdna, kad situacija bežiūrint blogėja. Pradėkime nuo pasitikimo - ADMINISTRACIJA. Deja, tačiau atrodo, kad esamai administratorei neatrodo normalu pasisveikinti su įeinančiu klientu, ar pasiūlyti vandens ar kavos (tenka prašyti prasėdėjus kirpėjo kėdėje dvi valandas). Taip pat informuoti apie tai, jog galima salone atsiskaityti kortelėmis buvo pamiršta. Jau nekalbu apie galėjimą informuoti, apie 15 proc. padidėjusias standartinių paslaugų kainas ir norą bendrauti ir pasiūlyti pabandyti naują salone pristatomą kosmetiką… Toliau - ŠVARA IR TVARKA. Nors matoma salono erdvė yra tvarkinga ir švari (nepaisant to, kad kirpėjai nuo grindų plaukus pūsdami fenu sugeba nematyti krypties ir pripūčia jų į akis…), tačiau WC erdvė nesutvarkyta, t. y., purvinas ir šlapias kabantis rankšluostis, nesilainaktis tualetinis dangtis (jau 6 mėnesiai!). KIRPĖJŲ ĮPROČIAI. Norėtųsi sėdint kėdėje ir būnant klientu gebėti išeiti iš salono su gera nuotaika. Galbūt tai pavyktų jei: kirpėjas neskubėtų apkirpti ir sutvarkytų plaukus su medžiagomis, kuriomis yra prašoma; būtų naudojamos dažymui spalvos dažų (vis dėlto tiek kirpėjas, tiek administracija žino klientūrą ir jos poreikį); nematytum nepatenkintų ir šnairų kirpėjų žvilgsnių bei kolektyvo vidaus intrigų. Taip sakant, suprantu, kad salonas yra KIRPĖJŲ NAMAI, tačiau tai yra ir KLIENTO OAZĖ. Aukso viduriuką rasti būtina, tačiau liūdna, jog aš asmeniškai, kaip klientas, to ko gero nebepamatysiu. p.s. visi išvandyti punktai yra nuolatos besikartojančios bėdos.
Marijus - labai geras naujas kirpejas. Tikejausi blogiau nes uzsakiau paslaugas paskutine minute, taciau gavau daugiau nei tikejausi. :) tikiuosi pas ji dideliu eiliu nebus dabar.