Meistrė atšaukinėja po kelis vizitus per dieną, kiekvieną kartą su skirtingomis priežastimis. Nors darbas atliktas tikrai labai gerai, negerbiamas klientų laikas. Imamas išankstinis apmokėjimas ir tada reikia laukti pinigų grąžinimo net ne už vieną, o kelis vizitus. Žmogiškai pasakius meistrei, kad bent neimkite išankstinio apmokėjimo, treatwell programėleje pakeičiamas pasirinkimas, kad būtų galima mokėti ir salone ir meluojama, kad jis ten buvo visą laiką. Tiesiog trūksta pagarbos.
Paslaugą atliko Ausrine Jodyte•Ilgalaikis gelinis manikiuras
Karolina•prieš 29 dienas
Rodyti salono atsakymą...
Vau!! Merginos,lygūs,greitas,plonas prancūzas,to ko aš ieškojau! Labai gražiai meistrė dirba ir nupiešia prancūzą ,kai išeini su šypsena vadinasi tikrai viskas puiku,tik geriausios rekomendacijos Aušrinei!! Grįšiu be abejonių!🫶🏽🫶🏽
Paslaugą atliko Ausrine Jodyte•Ilgalaikis gelinis lakavimas
Agnė S.•prieš apie mėnesį
Džiaugiuosi,kad meistrė galėjo priimti vėlai vakare,lankiausi trečią kartą,esu labai patenkinta,puikiai laikosi,darbas kruopštus ir labai greitai,meistrė maloni bei atsakinga,nei karto neteko susidurti su kažkokiom problemom,dėl to galiu drąsiai rekomenduoti! Ačiū už gražius nagučius!☺️
Paslaugą atliko Ausrine Jodyte•Ilgalaikis gelinis manikiuras
Kristina•prieš apie mėnesį
Bendravimas su klientais nustebino blogąja prasme- vizitą atšaukė likus 1.5 valandos iki jo. Pinigų grąžinimo neatliko ir vizito treatwell platformoje neatliko. Į žinutę, kada bus atliktas pinigų grąžinimas už neįvykdytą paslaugą, neatsako.
Paslaugą atliko Ausrine Jodyte•Ilgalaikis gelinis manikiuras
Gabija•prieš apie mėnesį
Viskas puiku
Paslaugą atliko Ausrine Jodyte•Ilgalaikis gelinis manikiuras