Nemalonu, kai personalas kalba nesuprantama kalba, kai tie, kas nekerpa tiesiog "įlindę" į telefonus ar planšetes. Pirmą kartą apsilankius salone Žydų gt. Vilniuje jaučiausi žymiai geriau, buvo daug dėmesio ir jausmas buvo lyg būčiau išskirtinis klientas, o šį kartą - eilinis klientas, eilinėje tik labai brangioje kirpykloje.
Paslaugą atliko Haminton•Vyriškas kirpimas
Dangis•prieš daugiau nei 6 metus
Smagu, kad meistras įdėmai klauso kokie yra kliento lūkesčiai, suprato ko norėjau. Bet šiaip palyginti, pačiam "ritualui" šiek tiek pritrūko - meistras kažkur pusvalandį pralakstė, vis pribėgdamas rankšluostį uždėdavo. Šiaip tai paslauga brangoka, ypač jei dar tam pilnam apsilankymui pritrūksta veiksmo.
Paslaugą atliko Adem•Barzdos kirpimas ir modeliavimas