Klientų atsiliepimai gali išties daug – jie padeda sulaukti dar daugiau klientų, kurie yra pasirengę išleisti nemažai pinigų. Geri atsiliepimai taip pat gali motyvuoti ir tavo darbuotojus. Kelios priežastys, kodėl tu turėtum reklamuotis internete.
1. Žmonėms patinka žinoti, kad dar kažkas paliko atsiliepimą apie tave
93% visų potencialių klientų skaito atsiliepimus prieš nusprendžiant ar apsilankyti konkrečiame salone. Geros žinios, kad tu jau turi lojalių klientų bazę ir tai pusiaukėlė link tikrai puikių atsiliepimų. Paprašyk lojaliausių savo klientų pasidalinti nuomone tokia pačia šaunia kaip ir naujoji jų šukuosena.
2. Buvimas internete padeda padidinti tavo klientų duomenų bazę
Nieko nėra geriau nei būti pažymėtam Instagram story ir tokiu būdu sulaukti papildomos reklamos. Bendradarbiaujant su Treatwell po kiekvieno vizito mes prašome kliento palikti atsiliepimą apie vizitą. Tokiu būdu užtikrinama, kad tu sulauksi tik objektyvių vertinimų. Tai lyg nemokama reklama. Mūsų mėgstamiausia reklama.
3. Tavo klientai yra linkę išleisti daugiau pinigų
Faktas: geri atsiliepimai gali papildyti tavo banko sąskaitą. Net jei tavo paslaugų kainos didesnės už vidutines, aukštas vertinimas padės pritraukti klientus, kurie nori mokėti daugiau už tikrai kokybiškas paslaugas. Tokie žmonės negaili pinigų už aukšto standarto aptarnavimą.
4. Tai veikia kaip paskata tavo darbuotojams
Tavo klientai žino, kad esi šaunus. Tu žinai, kad esi šaunus. O dar geriau, kad tai yra pasakoma raštu. Pozityvūs atsiliepimai veikia taip pat kaip rytinė kava. Jie pakelia viso salono moralę, džiugina geriausius darbuotojus ir motyvuoja juos dirbti.
5. Tu išmoksti skaitydamas nuoširdų atgalinį ryšį
O kaip apie blogus atsiliepimus? Viskas su jais gerai. Visi salonai jų sulaukia. Sunku kartais įtikti klientams, visiems pasitaiko klaidų- juk mes visi žmonės. Jei gauni neigiamą atsiliepimą, priimk tai kaip gerą patirtį iš kurios gali pasimokyti ir išvengti klaidų ateityje. Nepamiršk atsakyti į šiuos atsiliepimus nuoširdžiai, diplomatiškai ir ramiai. Lengva, ar ne?