Mažai salonų įvertina klientų konsultavimo svarbą, o būtent tai gali tapti raktu į sėkmę. Svarbu viskas: kliento išklausymas, kavos pasiūlymas, greitai atlikta paslauga, jei jie skuba. Čia rasi patarimus kaip paversti konsultaciją malonia patirtimi.
1. Kūno kalba yra svarbi
Akių kontaktas yra svarbus kasdieninėse situacijose. Salono gyvenime tai padeda klientui pasijusti laukiamam ir išklausytam. Vietoj stovėjimo šalia, geriau yra prisėsti prie kliento, kad jūsų akys būtų viename lygyje- tai sukuria glaudų tarpusavio ryšį. Nekryžiuok rankų ir nenaudok techninių teminų ar žargono naudojamo tarp profesionalų.
2. Parodyk nuotraukas, smulkiai papasakok
Nuotraukų su darbų pavyzdžiais rodymas padeda priimti sprendimą dar neapsisprendusiems klientams. Nuotraukos padeda susikalbėti, nes klientui tampa lengviau suprasti, ką konkrečiai meistras turi omenyje. Stenkis kaip galima konkrečiau papasakoti apie procedūrą, kiek ilgai bus matomas rezultatas ir kokia priežiūra reikalinga vėliau. Pagerinant klientų patirtį šiais būdais, didėja tikimybė sulaukti jų dar kartą.
3. Būk jų draugu
Sėkmingi santykiai yra paremti pasitikėjimu ir pagarba. Viskas panašu į asmeninius tavo santykius. Kreipkis į klientą vardu, klausk klausimų, prisimink jam svarbias detales. Kuo daugiau sužinosi apie juos, tuo lengviau bus rekomenduoti paslaugas, kurias jie tikrai mėgs.
Labai svarbu įdėmiai klausytis ir visai nesvarbu ar pažįsti juos penkias minutes, ar ištisus metus. Visai neturi reikšmės, kad kleintas nuolat darosi klasikinį pedikiūras ar tą pačią šukuoseną metų metus- žmonės keičiasi.
4. Visa keičiantis požiūris
Sklandus klientų konsultavimas yra svarbus pirmam įspūdžiui sudaryti. Kurk gerus santykius nuo pat pradžių ir žiūrėk kaip tai įtakoja verslo augimą. Bendradarbiaujant su Treatwell tu turi šansą parodyti savo saloną tūkstančiams naujų klientų ieškančių nepriekaištingos grožio konsultacijos. Prisijunk prie Treatwell šiandien.