6 salonų klaidos, kurios tikrai nepatinka klientams (užuomina: tai dažniausiai yra mažos smulkmenos)

Beth Ryan - 28 spalio, 2020 - 2 mins read

Puikūs specialistai, produktai ir siūlomos paslaugos, bet klientų lojalumas žemas? Prieš atliekant dideles permainas salone, peržvelk šešias mažas smulkmenas, kurios pasirodo labai rūpi tavo klientams.

1. Prisimink jų vardus

Klientai jaučiasi svarbesni ir laukiami kai į juos kreipiamasi vardu. Tetampa tau įpročiu kiekvieną dieną peržiūrėti tavęs laukiančius vizitus ir ateinančių klientų vardus. Valdant saloną per Treatwell, tu gali įvesti visų klientų detales į sistemą. Tai padės tau prisiminti visų klientų vardus.

2. Laikykis tvarkos

Pirmas įspūdis svarbus. Jei tavo salonas atrodo netvarkingas, tai gali įtakoti klientų įspūdį apie paslaugą. Tvarkos palaikymas sukuria ramią salono atmosferą, o to mes visada tikimės iš grožio salonų. Išmesk sunaudotus produktus ir rask kiekvieną dieną laiko susitvarkymo pertraukėlei.

3. Nekalbėk nuolatos

Prisimink, kad dalis klientų ateina į saloną „pabūti su savimi” ir nėra nusiteikę ilgiems pokalbiams. Leisk jiems „atsijungti” ir valdyti pokalbio eigą. Kalbėk, jei jie palaiko pokalbį, o jei ne, tebūna tai ir tavo poilsio akimirka.

4. …Bet nepamiršk šnekėtis

Tačiau nereikia visiškai tylėti. Svarbu suteikti klientui visą informaciją apie atliekamą paslaugą, kad vėliau nepaaiškėtų, kad jį apkirpai visai ne taip kaip jis tikėjosi. Klientai turi pasitikėti proceso eiga taip kaip ir tu.

5. Niekada nevėluok

…Arba niekada neatlik procedūros greičiau nei priklauso norint sutaupyti laiko. Galbūt ji tetrunka tik penkias minutes, bet klientas sumokėjo už visas 15 ir tai yra svarbiausia. Jei vėluoji, pranešk apie tai klientui ir atsiprašyk. Pasiūlyk jiems kavos kaip atsiprašymo gestą. Arba prosecco. Prosecco visada yra gera idėja.

6. Sutelk 100% savo dėmesio

Tu pavargęs, šiandien buvo ilga diena ir tu tiesiog nori namo. Neleisk, kad tai įtakotu tavo meistriškumą. Tu esi profesionalas ir tavo paskutiniai dienos klientai nusipelnė tiek pat tavo profesionalumo kaip ir pirmieji. Pailsėk keletą papildomų minučių prieš vizitą, jei to reikia, kad būtum pasiruošęs paskutiniam savo pasirodymui tą dieną.

Kiekvieno kliento mes prašome pasidalinti patirtimi po vizito, kad žinotum kaip jiems patinka tavo salonas. Tokiu būdu gali sužinoti daugiau naudingos informacijos apie savo interjerą, atliekamas paslaugas ir t.t. Tai išties naudinga. Bendradarbiaujant su Treatwell tu gali reklamuoti savo saloną tūkstančiams potencialių klientų.

Verslą augink patogiai
Išbandyk nemokamai