Pastaraisiais metais socialiniai tinklai tapo itin svarbūs siekiant palaikyti santykius su savo klientais. Net ir vėl salonams atvėrus duris verta susikurti savo socialinių tinklų strategiją ir nuosekliai ją vykdyti.
Mes pateikiame 5 mūsų nuomone efektyviausius būdus bendrauti su savo klientais internete.
1. Tu esi ekspertas – dalinkis savo patirtimi
Karantino metu žmonės išmoko patys atlikti daug grožio procedūrų namuose. Jie grįžta į salonus, bet įprotis rūpintis savimi namuose išliks. Pagalvok apie priežiūros namuose patarimus, kad apsilankymo pas tave rezultatas džiugintų kuo ilgiau. Kaip prižiūrėti ką tik nudažytus plaukus? Kaip rūpintis veido oda, kad ilgiau matytųsi rezultatai po kometologinės procedūros? Tai kelios iš tikrai aktualių temų klientams.
Tikslas parodyti tavo ekspertiškumą – dalinkis patarimais apie tai, ką išmanai geriausiai, ir nuolatos klientai grįš pas tave.
2. Kurk aktyvią bendruomenę
Kai įdedi daug laiko ir pastangų į turinio kūrimą, nori, kad jis būtų pastebėtas. Tuo metu kai negali bendrauti su klientais tiesiogiai, apgalvok kitus komunikacijos kanalus.
Pasidalink el.paštu su klientais nuoroda į tavo socialinius tinklus ir paprašyk jų tapti tavo sekėjais. O kad jie tikrai susiviliotų, laiške įdėk keletą nuorodų į jau sukurtą tavo turinį.
Taip pat susisiek su savo lojaliais klientais tiesiogiai per Messenger ar Whatsapp ir paprašyk jų pasidalinti tavo puslapiu su jų draugais, kuriems turinys gali būti įdomus.
3. Išmėgink gyvą transliaciją
Tobuliausia, kai gali bendrauti su klientais gyvai, bet tais atvejais, kai jie tik laukia vizito pas tave, išmėgink gyvas transliacijas.
Tokios platformos kaip Facebook Live ir Instagram Live padeda sukurti dialogą ir asakyti į klientams kylančius klausimus.
Ką rodyti? Pademonstruok kaip atlieki procedūrą ar kaip tinkamai naudoti kosmetikos priemones, padaryk „mitus griaunančią sesiją” ar tiesiog atsakyk į klausimus. Kad ir ką pasirinktum, pranešk apie tai iš anksto – informuok klientus apie transliacijos laiką ir temą bei paprašyk jų pasiruošti klausimus.
Visgi nežinai, kokią temą rinktis? Paklausk savo bendruomenės, kas jiems aktualu ir pasakyk, kad darysi gyvą translaiciją pačia populiariausia tema.
4. Skatink dialogą
Jei turi šiek tiek daugiau laisvo laiko, pasistenk sukurti dar glaudesnį ryšį su klientais. Nuolat skatink dialogą, atsakyk į klientų klausimus ir komentarus. Tu kasdien salone sunkiai dirbi, kad palaikytum santykius, bet leisk jiems gyvuoti ir internete.
Tuo pačiu tokiu būdu tu gali sulaukti patarimų ir palaikymo, kai tau to riekia, ir iš savo kolegų – dažnai jūs išgyvenate tokius pačius sunkumus ir jums kyla tokių pačių klausimų. Tad junkis į profesionalų grupes, o gal net tu sukurk vieną iš jų?
5. Įtrauk visą komandą
Kai esate laisvesni, savo komandą gali įtraukti į idėjų generavimą socialiniams tinklams. Paskatink juos pasidalinti savo patirtimi – daugelis meistrų turi ir savo asmenines paskyras. Paieškok nemokamų internetinių kursų šia tema – visi drauge galite išmokti kažko naujo.
Paprašyk savo meistrų, kad pasidalintų savo darbais su tavimi – įkelk juos į salono puslapį. Dar pagalvok kaip gali išnaudoti kiekvieno jo ekspertiškumą itraukiant į turinio kūrimą bei praplečiant bendruomenės ratą.